niedziela, 24 września 2017

TALLY WEIJL TOTAL LOOK

U mnie jesień zawitała pełną parą! Powiem Wam, że z jednej strony jest mi smutno, że upały się już skończyły, ale z drugiej strony jestem tak zakochana w trendach na jesień/zima 2017, że po prostu oszalałam na ich punkcie! :) Z każdym postem będę się starała pokazywać Wam co jest modnego tej jesieni. Tutaj przedstawiam Wam Tally Weijl total look. Mają tam tak genialne ciuchy, że koniecznie musicie to sprawdzić! Tej jesieni króluje czerwień, sportowe puchowe kurtki lub na przykład torebki z metalową sprzączką. Nigdy do końca nie byłam przekonana do tego koloru, jednak teraz jestem nim zachwycona! Dajcie znać koniecznie co myślicie o tej stylizacji :)

Podobne kurtki czerwone znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Skirt - Tally Weijl
Down jacket - Tally Weijl
Heels - Stradivarius
Bag - Tally Weijl
Watch - Paul Rich
Earrings - Filigree

9 komentarzy:

  1. Mega zdjęcia i cudowne miejsce ♥ Zostaję u Ciebie na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia to hit! Stylizacja sztos! Uwielbiam po prostu. Masz świetnego fotografa. I widac ze znasz sie na rzeczy. Czerwone kurtki to jeden z najważniejszych trendów tego sezonu, pięknie Ci w niej :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/kylie-cosmetics-moja-recenzja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka, ta czerwień dodaje mega pazura <3 Bardzo mi się to podoba. A zdjecia z tą mgłą... super, świetny klimat!

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetnie to wygląda :) Naprawdę stylówka wpasowuje się dodatkowo w miejskie tło , uwielbiam takie klimaty!
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie! Świetny look! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica mnie zachwyciła, boska jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowna jest ta stylizacja, widać że zdjęcia są profesjonalne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna stylizacja! Zakochalam sie normalnie ;) tlo idealnie pasuje i calosc sie super dopełnia. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna ta stylizacja. Pięknie wyglądasz :)
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń