poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Maxi Dress

Połączyłam tutaj dwa "niepasujące do siebie" kolory. Czerwony i różowy. Ale ja właśnie kocham takie połączenie! To jest mój kolejny ulubiony trend tego sezonu. W modzie liczy się dla mnie to, że nie ma żadnych zasad! :) A więc przedstawiam Wam piękną, długą do ziemi, czerwoną sukienkę oraz przepiękną różowo-pudrową torebkę. Najbardziej chyba zakochałam się w tym pasku od torebki. Jest niecodzienny i na pewno przyciągający uwagę :) Do tak szalonej stylizacji musiałam dobrać jeszcze bardziej szaloną biżuterię! Mianowicie asymetryczne kolczyki, a jak doskonale wiecie - kocham asymetrię! Napiszcie w komentarzu co sądzicie o takim look'u <3

Podobne długie, czerwone sukienki znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Maxi Dress - VIPshop
Bag - JULIA KAYS 
Watch - Paul Rich
Earrings - Mango 

7 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w tym outficie! Sukienka robi wrażenie, rozowa torebka wbrew wszystkiemu do niej pasuje. Buty cudo i chyba musze takie soie sprawic ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra ta sukienka. Ja niestety nie mogę się do nich przekonać, jestem dość niska i wszystkie są na mnie za długie! Pozdrawiam ;*
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obsesję na punkcie łączenia takich kolorów i za tym nie przepadam, ale sukienka... jest idealna! Świetnie na Tobie leży i na pewno idealnie sprawdziłaby się na wakacjach <3

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie wyglądasz, wszystko jest idealne, wszystkie dodatki:) Cudowny look:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń