środa, 30 sierpnia 2017

Holiday Look

Hej kochani! Ostatnio zajarałam się okularami przeciwsłonecznymi Kurta Cobaina. Kupiłam sobie dwie pary: białe z pomarańczowymi szkłami oraz różowe! Uwielbiam je :)
Założyłam do nich bluzkę na jedno ramię oraz moje ulubione spodnie jeansowe Mom. Nie mogło się obyć oczywiście bez espadryli wiązanych wokół kostki! Mamy koniec sierpnia, a look jest nadal wakacyjny, ponieważ ja jeszcze czuję wakacje! Co myślicie o tej stylizacji? :)

Jeśli szukacie czarnych, płaskich sandałków to wbijajcie tutaj: black flat sandals

Podobne espadryle znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Sunglasses - @blogshopsummer
Gold Choker - BUDDYKAY
Earrings - FILIGREE
Shirt - Stradivarius
Jeans - Bershka
Espadrille - ROSEGAL
Bag - Zara
Watch - Paul Rich

7 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz. Oryginalnie. I bardzo podobają mi się spodnie tego typu.
    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo, ze jak to mówię "nie po mojemu" taki ubiór, to podoba mi się. Tak jak i Twoje włosy :)
    Zapraszam
    http://dopaskali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta bluzeczka <3 zdjęcia bardzo podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja
    Zapraszam do siebie www.roomkate.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne buty, po prostu skradły moje serce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz po prostu idealnie, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń