poniedziałek, 8 maja 2017

Szerokie nogawki i szerokie rękawy!

Witam! Ach, kolejny szalony trend tego sezonu to szerokie nogawki i rękawy! Myślę, że nie są to spodnie do chodzenia na co dzień, ale są naprawdę czadowe! Można je założyć do obcasów, ale i również do sneakersów. :) Jak szaleć to szaleć, dlatego dodałam do tych spodni sweter, który ma również szerokie rękawy zakrywające całą dłoń. Nie jest to praktyczne, ale i tak mi się podoba haha! Oczywiście nie mogło się obyć bez moich ukochanych okularów, z którymi nie rozstaję się nawet na chwilę. :) Co myślicie o takiej stylizacji? Hit czy kit? :D

Podobne kurtki znajdziecie TUTAJ

Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)
inst: @miklinska

High Heels - River Island
Choker - SHEIN
Trousers - SHEIN
Sweater - Zara
Jacket - Marsala Butik

6 komentarzy:

  1. Wow! Jestem zachwycona! Stylizacja na bardzo wysokim poziomie. Falbany świetnie razem współgrają, a kurtka ma śliczny kolor:) I te Twoje nogi do nieba!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem zachwycona! Stylizacja na bardzo wysokim poziomie. Falbany świetnie razem współgrają, a kurtka ma śliczny kolor:) I te Twoje nogi do nieba!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja prezentuje się wspaniale. Ale jeżeli o mnie chodzi to, szczerze, nigdy nie odważyłabym się na takie zestawienie.
    Ja wolę opcję bezpieczną (czyt. jeansy +t-shirt) :-)

    Pozdrawiam cieplutko, Ania
    ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba zarówno stylówka jak i zdjęcia. Mega :)

    OdpowiedzUsuń