środa, 18 stycznia 2017

Motyw zwierzęcy

W stosunku do kurtek o motywie zwierzęcym, można mieć różne odczucia. Jednym się one nie podobają, a drudzy się nimi wręcz zachwycają. Ja przyznaje, że długo nie mogłam się przekonać do kurtek, płaszczy w panterkę. Teraz je uwielbiam! Tylko trzeba ostrożnie dobierać do nich pozostałe części ubioru, żeby nie przesadzić w żadną stronę :) W tym outficie postawiłam na high fashion spodnie z gumką, które zaciągnęłam na obcasy. Co myślicie o takim patencie? Do tego założyłam bardzo modną w tym sezonie przezroczystą bluzkę w groszki. W taką pogodę, kiedy jest bardzo zimno, możemy pod przezroczysty TOP założyć np. bluzkę czarną na ramiączka. Na pewno będzie nam cieplej niż w samym staniku haha. :) Ale takie zdjęcia wymagają czasem poświęceń! Jak Wam się podoba taka stylówka? Zbyt odważna czy może byłybyście w stanie się podobnie ubrać i wyjść do ludzi?:)

Podobnie futerka znajdziecie TUTAJ

Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)
inst: @miklinska

Paznokcie: Adrianna Krajewska, Beauties by Louise 

Coat - ROSEGAL
Pants - Zara
Heels - Tommy Hilfiger
TOP - Bershka
Winter Hat - RedHot (instagram: redhot.pl)

8 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz w tym futerku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się w tobie podoba ! Futerko,te spodnie(w koncu cos innego ! ) buciki..no mega po prostu <3 z checia bede do ciebie zaglądała co post : )

    OdpowiedzUsuń

  3. Just discovered your blog, and I’m in LOVE with it! Amazing layout an content.
    Love your style, you rock!♥
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są boskie, już kiedyś były takie modne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś super �� powodzenia!! Kto wie może kiedyś będziesz jedna z najsławniejszych blogerek ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, elegancka stylizacja! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie samo futerko! Ono jest naprawdę śliczne! :) Jesteś piękną kobietą.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja!

    mxagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń