sobota, 7 grudnia 2013

Skirt designed by Ola Nowakowicz

Tutaj zaprezentowałam spódniczkę, którą zaprojektowała moja przyjaciółka :) Jest przepiękna! I jeśli ktoś byłby chętny, możną ją bez problemu zamówić. Niestety zdjęcia wyglądają troszkę sztucznie, dlaczego? Był problem z miejscem. Stałam na dywanie, który trzeba było wyciąć :) a więc zabawa photoshopem. Jednak mam nadzieję, że Wam się podoba! Może niekoniecznie zdjęcia, ale stylizacja!   Pozdrawiam <3 + zachęcam do lajkowania fanpejdża! Niedługo mam zamiar zorganizować konkurs, w którym Wy dziewczyny będziecie mogły wygrać piękną torbę! Zapraszam.

Shirt - Zara
Skirt - designed by Ola Nowakowicz
Heels - Zara

Fanpage Oli -> KLIK

HYPE ON LOOKBOOK

2 komentarze:

  1. koleżanka ma talent :)
    świetna,klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie ;) I oczywiscie cała reszta ! :)
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń